קואנטין חקירות

תוכן עניינים

ריגול עסקי

בעידן העכשווי, בעלי חברות ועסקים השכילו להבין כי הם חייבים לדעת מה מתרחש בעסקים המתחרים בהם. על מנת שנוכל להבין מה התוכניות שלהם ומה נקודות החוזק והתורפה שלהם נצטרך לפנות אל חברת חקירות מנוסה בתחום, שתבצע עבורנו ריגול עסקי. ריגול עסקי כולל בין היתר מעקב ואיסוף מודיעין עסקי באמצעים המוגדרים כלגיטימיים וחוקיים כמו פרסומים, כנסים, חומרים אשר ניתן למצוא באינטרנט ורק חברת חקירות יכולה למצוא בעזרת חוקרים מנוסים בדבר. בחלק מהמקרים, נשכר משרד החקירות כדי לבדוק האם נערך ריגול עסקי על הלקוח הפונה. התמודדות עם ריגול עסקי אינה פשוטה. להנהלות חברה אין את האמצעים והדרך להוכיח באופן חד משמעי כי אדם כזה או אחר מרגל עבור מתחרה, ואין בידיהם ולמצוא את הדרכים באמצעותן הוא מרגל. כדי לבדות זאת, על החברה לשכור את שירותיה של חברת חקירות פרטיות שתתחקה אחר הריגול. חוקר פרטי מנוסה יתפוס את החפרפרת ויוכל להציג הוכחות חד משמעיות לכך שישנו ריגול עסקי בחברה ולהביא להעמדה לדין של מי שעומד מאחורי הריגול. חברת קואנטין חקירות, המנוסה בתחום זה, תבדוק עבורך האם מרגלים אחריך.

כיצד מבוצע ריגול עסקי

הצד האוסף מידע מחפש באופן שוטף אספקת מודיעין עסקי חשוב על המתחרים שלו, לעיתים על השותפים העסקיים, שווקים בתחום העיסוק ועוד. נקיטת צעדי מניעה של חשיפה ומניעת פעילויות שונות של ריגול עסקי והעברת מידע, היא כלי חשוב על מנת שלא יגרם נזק כלכלי ומסחרי לעסק שלך. לעיתים חוץ מאיסוף מידע רגיל, מכניסים לעסק חפרפרת בתור לקוח או עובד, אשר מעביר מידע באופן קבוע למתחרים. על מנת לעלות על הדבר חובה לשכור שירותי חקירות פרטיות, המכירים כבר את כל דרכי הפעולה.

איתור מהיר – רק בחברת חקירות מנוסה

על מנת למנוע נזק לעסק או לחברה, על הנהלת החברה לאתר כמה שיותר מהר את העומדים מאחורי הריגול התעשייתי ואף למצות איתם את הדין. באם עולה בכם החשד כי מתנהל אצלכם ריגול עסקי, יש לפנות בהקדם למשרד קואנטין חקירות.