קואנטין חקירות

התקנת מצלמות נסתרות

תוכן עניינים

מהי המטרה בהתקנת מצלמות נסתרות

חברת "קואנטין חקירות" מתמחה בהתקנת מצלמות נסתרות במסגרת החוק. חשוב מאוד לציין כי לא כל אחד יודע היכן מותר והיכן אסור להתקין מצלמות נסתרות, צריך להיזהר לעבור את החוק ולקבל את שירותיו של חוקר פרטי מומלץ. מטרת התקנת המצלמות הנסתרות היא להחליף עין של חוקר פרטי ולא לחדור לפרטיותו של אדם כזה או אחר, כלומר מצלמה נסתרת לעולם לא תותקן בתוך מקומו הפרטי של אדם, לדוגמא כן יהיה ניתן להתקין מצלמה נסתרת בשביל גישה לכיוון בית של נחקר לראות מתי יוצא ומתי נכנס אבל לא יתאפשר להתקין מצלמה נסתרת בתוך הבית לראות מה עושה בפנים.

חשיבות התקנת מצלמות נסתרות על ידי איש מקצוע מנוסה

גם פה כמו בהרבה מקרים, לקוחות לוקחים את החוק לידיים ומנסים לעשות דברים אלו לבד ובמקרים רבים עובדים על החוק ונפתחים נגדם תיקים פליליים בגין חדירה לפרטיות. יש סוגים רבים של מצלמות נסתרות בכל מיני גדלים עם סוללות לטווח קצר או ארוך ואיכויות שונות, חשוב מאוד לספר את הצרכים האמתיים על מנת לקבל תשובות מתאימות. טווח המחירים של המצלמות הנסתרות נע בין 1000 ₪ לעשרות אלפי שקלים, תלוי בזמן הצילום, באיכות ובמורכבות.

התקנת מצלמות נסתרות

התקנת מצלמות עם חברת קואנטין חקירות

בקואנטין חברת חקירות יש לנו מבחר דוגמאות למצלמות נסתרות למשל – עט כתיבה, אבן בכל גודל ובכל צורה, קופסת חיבורים של חשמל, שקעים, דמוי עציץ ,טלפונים נייחים, ועוד מצלמות רבות ואיכותיות לביצוע העבודה המושלמת עבור הלקוח. לסיכומו של דבר, כמו בכל חקירה אחרת , לא לנסות לעשות את העבודות הללו לבד ולהיוועץ אתנו, הייעוץ הוא ללא עלות, המחירים נעים בין 1000 ₪ למצלמה כולל עבודה לבין אלפי שקלים לעבודה
כולל המצלמה. חשוב מאוד שלחוקרים יהיה ניסיון רב בתחום התקנת המצלמות שכן במידה ועבר על החוק דרככם, גם אתם עלולים לשלם מחיר שלא לצורך.

סל הקניות שלך
//
סל הקניות שלך ריק.
0
//
דילוג לתוכן