קואנטין חקירות

תוכן עניינים

האם מאזינים לי

אחד מתחומי העיסוק של עבודת החוקר הפרטי, הוא האזנת סתר. רבים פונים לחוקרים פרטיים לבדוק האם נוקטים נגדם בהאזנות סתר. האזנת סתר היא דבר לא חוקי במדינת ישראל, מדובר בעצם בעבירה פלילית. האזנות סתר יכול להיות על ידי מעקב של קווי טלפון, טלפון נייד, מכשיר פקס, חדרי ישיבות או בחלל הבית ואפילו ברכב. בישראל חוק האזנות סתר קובע, כי רק אם ההקלטה נעשתה באמצעות מכשור, היא עונה להגדרה של האזנות סתר. במידה ואדם נחבא מעין הדוברים, הוא לא עונה להגדרה זו. האזנת סתר אינה חוקית במידה והצדדים המשתתפים בה אינם יודעים עליה. במידה ואחד מהצדדים יודע על ביצועה או שהוא המקליט, הדבר אינו אסור על פי החוק. חברת קואנטין חקירות תגלה אם מאזינים לך.  

כיצד נדע אם מאזינים לנו

רק איש מקצוע יוכל לבדוק עבורכם אם מישהו מאזין לכם. עם התקדמות הטכנולוגיה והעובדה שלכל אדם יש טלפון חכם שבו הוא יכול להקליט כל מהלך של אדם אחר ללא ידיעתו והקלות בה ניתן לרכוש אמצעים טכנולוגיים רבים הכוללים אפשרות לעקוב אחרי אדם כולנו חשופים להאזנות. חוקר פרטי בעל ניסיון ישתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים הדרושים כדי לבדוק ולאתר את אותו גורם המאזין לכם ללא ידיעתכם. הוא יזהה את  המקלטים והמשדרים אשר גונבים מידע ללא ידיעתכם. זמן הבדיקה תוי בשטח הנדרש ובאמצעים בהם המאזין משתמש. חוקר פרטי מקצועי יבצע את העבודה בצורה מקצועית, ויסודית ובכך ימנע מהאזנות סתר עתידיות.  

ניסיון הוא המפתח להצלחה

חוקר פרטי בעל ניסיון בתחום האזנות הסתר, יוכל לתת לכם את הפתרון האולטימטיבי למציאת מקור האזנה. במשרד קואנטין חקירות, קיימים חוקרים מנוסים וציוד משוכלל שיוכלו לאתר זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר ובמהירות על מנת שתוכלו להיות רגועים.

אולי יעניין אותך גם

גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות גילוי בגידות הוא תהליך מורכב שמתחיל בחשדות ומסתיים באמת. התהליך מצריך יכולת לאסוף מידע, לנתחו ולהגיע למסקנות מבוססות על הממצאים. מומחה לאיסוף

קרא עוד »
בגידה בעבודה

בגידה בעבודה

תוכן עניינים אחת מהתחושות הקשות ביותר היא תחושת הבגידה. המחשבה שאדם בו נתתם אמון ובחרתם לסמוך עליו ולתת לו את הלב שלכם בוגד בכם היא

קרא עוד »
סל הקניות שלך
//
סל הקניות שלך ריק.
0
//
דילוג לתוכן