קואנטין חקירות

האם עוקבים אחרי?

האם הרגשת שעוקבים אחריך? מעקב אחרי אדם יכול להתבצע בדרכים רבות. ישנו מעקב פיסי, המתחקה אחר כל צעד ושעל שאדם עושה, בין אם מדובר במעקב רגלי, או רכוב, העוקב מתעד את כל הנעשה על ידי האדם הנעקב. יש מעקב תוך הנעשה באמצעות האזנות סתר או מעקב אחרי האותות של הטלפון, יש מעקב אחר תוכן, דבר הנעשה בעיקר במקומות עבודה שונים על מנת שהמעביד יוכל לדעת מה העובד עושה במהלך שעות העבודה, יש סוגים רבים ומגוונים של מעקבים. אם הנך חושד שמישהו עוקב אחריך, עליך לפנות לחוקר פרטי מנוסה שיבדוק זאת עבורך. קואנטין חקירות תספק לך שירות מקצועי ותסייע לך לבדוק אם מישהו בעקבותיך.

 

מהן הסיבות למעקב

ישנן סיבות רבות לביצוע מעקב אחר אנשים, גירושין, חשד להתעללות, בגידות , איתור אדם, עניינים עסקיים,  אך המקום המוכר ביותר אשר בו מבצעים מעקב באמצעות מצלמות נסתרות הוא מקום העבודה. במידה ובני זוג נמצאים בהליך גירושין, אחד מהם עלול להיות תחת מעקב והתיעוד משמש כראייה לבית המשפט. במידה ויש חדש לאלימות או התעללות, שימוש במצלמות ומכשירי הקלטה הם הכלים לבדיקה. ישנם מקומות עבודה המבקשים לעקוב אחר מלאי כשיש חשש לגנבות  או קיים חשש ל"אבטלה סמויה" בקרב העובדים. איך תדעו אם מישהו עוקב אחריכם? זה קורה כשאנשים יודעים היכן אתם נמצאים ומהם הפעילויות אותם אתם מבצעים מבלי שתאמרו מילה על כך.

 

פנו אל חוקר פרטי מיומן

חוקר פרטי טוב ובעל ניסיון, יוכל לעלות במהרה על העובדה כי עוקבים אחריכם. הוא יוכל לדעת מי העוקב, ומה הסיבה לשמה הוא עוקב אחריכם. חוקר פרטי מיומן, יוכל לעלות על עקבות העוקב מבלי שהוא ידע שהתגלה, דבר שיסייע לכם להתעמת איתו בשעת הצורך. משרד קואנטין חקירות המנוסה בתחום, יוכל לתת לכם את הפתרונות.

אולי יעניין אותך גם

גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות גילוי בגידות הוא תהליך מורכב שמתחיל בחשדות ומסתיים באמת. התהליך מצריך יכולת לאסוף מידע, לנתחו ולהגיע למסקנות מבוססות על הממצאים. מומחה לאיסוף

קרא עוד »
בגידה בעבודה

בגידה בעבודה

תוכן עניינים אחת מהתחושות הקשות ביותר היא תחושת הבגידה. המחשבה שאדם בו נתתם אמון ובחרתם לסמוך עליו ולתת לו את הלב שלכם בוגד בכם היא

קרא עוד »
סל הקניות שלך
//
סל הקניות שלך ריק.
0
//
דילוג לתוכן