קואנטין חקירות

איך לדעת האם היא בוגדת

סימנים של אישה בוגדת

הסימנים:

1. היעדרות מהבית בתדירות גבוהה (וללא הצדקה)

ההיעדרויות ממושכות מהבית בתירוצים ואמתלות שונות, יכולות להוות גם הן כסימן אשר מעיד על בגידה מצידה של האישה.
לדוגמא, אישה אשר טרם לכן, לא הייתה חברותית במיוחד ופתאום היא יוצאת ל"קפה עם חברות" בתדירות גבוהה, או אישה אשר "נאלצת" לעבוד יותר ויותר שעות נוספות )ובעיקר בשעות מאוחרות), יכולה להתגלות במקרים רבים כאישה בוגדת.

2. ההתנהגות שלה משתנה

לא מעט גברים אשר גילו שבנות הזוג שלהם בגדו בהם מעידים שבמידה מסוימת "הכתובת הייתה על הקיר". הם מספרים שהבגידה גרמה לשינויים בהתנהגות שלהן ובחלק מהמקרים אף בשינויים קיצוניים.
כידוע, אדם אשר בוגד יכול להרגיש במקרים רבים רגשי אשמה, ואותם רגשי אשמה יבואו לידי ביטוי בשינויים בהתנהגות – אשר יכולים להיות שינויים שליליים כמו האשמות חוזרות ונשנות של בן הזוג (ואף האשמה של בן הזוג בבגידה) והם יכולים לבוא לידי ביטוי גם בשינויים חיוביים כמו התעניינות מוגברת בשלומו וברגשותיו של בן הזוג והבעת אכפתיות מוגזמת.

3. שומרת ומריחקה ממך את הסמארטפון שלה

אישה בוגדת יכולה להפוך להיות הרבה יותר קנאית לפרטיות שלה וכחלק מכך, להתמודד עם תחושת חרדה, בכל פעם ובה בן הזוג שלה עושה צעד ולו הקטן ביותר לעבר מכשיר הסלולר שלה – כידוע, קיימים סיכויים גבוהים שהיא מקבלת למכשיר הודעות מהגבר אתו היא בוגדת.
גם מקרים בהם בת הזוג החליטה באופן פתאומי לחסום את הטלפון שלה באמצעות קוד או לשנות את הקוד בו היא משתמשת במשך תקופת זמן ארוכה, יכולים להעיד על בגידה.
פתיחת חשבון מייל חדש או ריבוי מחיקת מיילים והודעות יכולים גם הם להוות כסימן לבגידה.
באופן כללי, הגנה מוגזמת על מכשיר הסלולרי יכולה להוות כנורת אזהרה לכך שהסיבה לכך טמונה בבגידה.

4. מפתיעה במחוות ובמתנות בלתי צפויות

אישה בוגדת יכולה להרגיש תחושת אשמה על הבגידה וכחלק מכך, הדרך שלה "לפצות" על אותה התחושה, תבוא לידי ביטוי בביצוע של מחוות רומנטיות שונות ובפינוק במתנות בלתי צפויות.
במידה ותדירות המחוות והמתנות עולה במידה משמעותית ממה שהיה נהוג על ידה בעבר, דבר זה יכול להעלות (ובצדק) את החשד לבגידה.

5. משקיעה בצורה מוגזמת במראה החיצוני

נשים רבות אוהבות להשקיע במראה החיצוני שלהן ולהיראות תמיד מטופחות – כך שהתנהגות שכזאת לא בהכרח מעידה על בגידה.
יחד עם זאת, במידה והאישה נהגה לטפח את עצמה ברמה מסוימת ופתאום הרגלי הטיפוח שלה השתנו במידה רבה, דבר זה גם יכול להוות כ"נורת אזהרה" על בגידה.
כך שגבר אשר שם לב שבת זוגו עוברת טיפולי יופי בתדירות גבוהה במיוחד או שהיא מתעוררת כל בוקר מוקדם יותר על מנת להתלבש ולהתארגן, אמור לדעת שיש כאן מקום לחשש לבגידה.

6. היא מתנהגת בצורה שונה בחדר המיטות

שינויים שונים בהתנהגות בחדר המיטות אשר יכולים לבוא לידי ביטוי הן בתירוצים חוזרים ונשנים על למה לא לקיים יחסי מין או התנהגות הפוכה של פתיחות מינית מוגזמת ו/או עלייה בתדירות קיום יחסי המין, יכולים גם הם להעלות חשד לגבי נושא הבגידה.

7. היא הולכת ומתרחקת

מקרים בהם האישה מתחילה להתרחק מבן הזוג, הן בפן הפיזי והן בפן ההתנהגותי, דבר זה יכול להוות כחשד על כך שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואים.
חשוב לזכור, כי רומן עם גבר אחר מצריך השקעה של אנרגיה מצד האישה והמחשבות על האדם אתו היא בוגדת לא יעזבו אותה גם בזמן בו היא מבלה עם בן זוגה, מה שיכול לבוא לידי ביטוי בשמירה על מרחק מבן הזוג – במקרים רבים היא גם תספק לא מעט תירוצים על הסיבה להיווצרות ההתרחקות.

8. לא עונה לשיחות ולהודעות ומסננת

במידה והאישה לא עונה לא לשיחות טלפון ולא להודעות, ומציגה שלל סיבות ותירוצים כשהיא נשאלת מדוע היא לא ענתה. דבר זה יכול להוות כסימן אשר יכול להעיד על בגידה של האישה בבן זוגה

9. קשר עם חברה מסוימת מתחזק (אשת הסוד)

ולא רק שהקשר עם אותה החברה מאוד מתהדק אלא האישה גם מתרצת כל היעדרות שלה מהבית בעובדה שהיא בילתה עם אותה חברה.. במקרה כזה, מאוד יכול להיות שאותה חברה מעורבת ויודעת על דבר הבגידה והיא למעשה זאת שמחפה על אותה האישה – כך שמדובר בנורת אזהרה נוספת אשר אמורה להידלק ולהעלות את החשד לבגידה מצדה של בת הזוג.

10. ההתנהלות הכלכלית משתנה

במידה והאישה מבצעת משיכות כספים גדולות מהחשבון או שהוצאות האשראי שלה הינן גדולות יותר ממה שהיו בעבר, דבר זה יכול להעיד על הוצאות כספיות לטובת בילויים שונים.
כך שגם זה יכול להוות כאחד מאותם הסימנים אשר מרכיבים יחדיו את התשובה לשאלה: איך לדעת אם היא בוגדת

יש חשד שהיא בוגדת? חוקר פרטי יכול לפתור לכם את התעלומה ולספק את כל התשובות

מורידים את המסכות

אמון מהווה את אחד מהגורמים המרכזיים למערכת יחסים בריאה. ברגע שעולה חשד ולו הקל ביותר כי האמון הזה מופר, דבר זה עלול לגרום לפגיעה משמעותית במערכת היחסים ואף להוות כ"שירת הברבור" שלה.
כך יוצא, כי גם אם עלה אצלכם החשד ולו הקל ביותר על כך שבת הזוג שלכם בוגדת בכם, סביר להניח שדבר זה לא ייתן לכם מנוח עד אשר תדאגו לאושש או להפריך באופן מוחלט את אותו החשד.
אז כאן חשוב לציין כי אין תשובה חד משמעית לשאלה "איך לדעת אם היא בוגדת"?
אבל מה שכן חשוב להכיר זה את אותם הסימנים אשר יכולים להוות כ"נורת אזהרה" משמעותית לגבי בגידה מצידה של בת הזוג.
לכן, בכדי להקל עליכם ולו במקצת בתשובה לשאלה איך לדעת אם היא בוגדת? להלן 10 סימנים אשר יכולים לזהות בת זוג בוגדת:

אחד מהסימנים האלו מוכרים לך? אנחנו כאן בשבילך

אם חלק מאותם סימנים על אישה בוגדת אשר הוזכרו כאן מוכרים לכם וחלים על בת הזוג שלכם, כעת יכולה לעלות השאלה: מה עושים עכשיו? או איך ניתן לדעת באופן ודאי שהאישה אכן בוגדת? (בכל זאת, חלק מהסימנים הללו יכולים לצוץ גם מסיבות אחרות)
ראשית כל באפשרותכם לפנות לבת הזוג שלכם ולשאול אותה בצורה ישירה אם היא בוגדת בכם – אבל יש לקחת בחשבון כי קיים סיכוי גבוה שהיא תשקר או תתחמק מלתת תשובה.
לכן, בשלב זה כדאי להכניס לתמונה חברה מקצועית המתמחה בחקירות פרטיות ומחזיקה בידע, ביכולות ובכלים כמו אמצעי מעקב בגידות אחרי אישה בוגדת ועל ידי כך לספק לכם את התשובה האמינה ביותר לשאלה: האם היא בוגדת.
אם גם אתכם מטרידה השאלה איך לדעת אם היא בוגדת? ואתם מוכנים לקבל את התשובה, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה עבור המטרה.
קואנטין משרד חקירות פרטי מקצועי האוחז ביותר מ-20 שנות ניסיון בתחום החקירות. למשרד מספר חוקרים פרטיים מקצועיים ומנוסים, אשר פועלים בכל רחבי הארץ ומתמחים בין היתר בביצוע חקירות לגבי בגידות.
לקבלת מלוא הפרטים על שירותי המשרד מוזמנים ליצור קשר כבר היום והצוות המקצועי ישמח לעמוד לשירותכם, להשיב על כל שאלה ולתת לכם את כל המידע

אולי יעניין אותך גם

גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות גילוי בגידות הוא תהליך מורכב שמתחיל בחשדות ומסתיים באמת. התהליך מצריך יכולת לאסוף מידע, לנתחו ולהגיע למסקנות מבוססות על הממצאים. מומחה לאיסוף

קרא עוד »
בגידה בעבודה

בגידה בעבודה

תוכן עניינים אחת מהתחושות הקשות ביותר היא תחושת הבגידה. המחשבה שאדם בו נתתם אמון ובחרתם לסמוך עליו ולתת לו את הלב שלכם בוגד בכם היא

קרא עוד »
סל הקניות שלך
//
סל הקניות שלך ריק.
0
//
דילוג לתוכן