סימנים לגבר בוגד

תוכן עניינים

מניסיוננו, גברים בוגדים כדי לטפח את האגו שלהם. בגידה של גברים בדרך כלל מבטאת את רצונם במימוש פנטזיה מינית-גברית הרבה יותר מאשר צורך ברומנטיקה ואהבה. לכן, רוב הבגידות של גברים יהיו סטוצים עם עמיתה לעבודה או מישהי מזדמנת שפגשו באירוע חברתי, פגישות עם נערת ליווי במהלך שעות היום וכדומה. אצל נשים המצב הוא בדרך כלל הפוך, וכשהן בוגדות זה משום שהן מחפשות רומן רציני, קשר רומנטי ומתמשך שמטפחים לאורך זמן.

חושדים שהגבר בוגד? פנו לחוקר פרטי המתמחה בתחום שיספק לכם את כל התשובות 

מאפיינים של גבר בוגד

5. שינויים בהתנהגות

ישנם כמה סימנים המאפיינים התנהגות של גבר בוגד והמנסה להסתיר את הבגידה: הוא מתחיל לפתע לשמור על הטלפון שלו צמוד אליו כל הזמן, מתרחשים שינויים לא מוסברים בלוחות הזמנים שלו בעבודה ובבית, הוא מתחיל בשגרת טיפוח חדשה ולא מוכרת, לבגדים שלו יש ריח לא מוכר או כתמי ליפסטיק, ומתרחשים שינויים קיצוניים בהתנהגותו ובמצבי רוחו מוכר או כתמי ליפסטיק, ומתרחשים שינויים קיצוניים בהתנהגותו ובמצבי רוחו.

4. שינויים בשימוש בסמארטפון

אם בן הזוג דואג שהטלפון הנייד יהיה צמוד אליו כל הזמן, גם בשירותים, במקלחת ובזמן השינה, ומקפיד לא להשאיר את הטלפון ללא השגחה, ייתכן מאוד שזה קורה כי הוא חושש שאשתו תענה בטעות בזמן שהמאהבת תתקשר, או שהיא תראה שיש לו שיחות ממספר שהיא לא מכירה, תקרא בטעות את ההתכתבויות שלו עם המאהבת, או אפילו תראה אפליקציה לא מוכרת על הנייד ותתחיל לחשוד. גברים בוגדים רבים משנים את קוד הנעילה לטלפון שלהם, ובאופן כללי עושים כל מה שהם יכולים כדי שבת הזוג לא תשתמש בנייד שלהם, ונלחצים בלי שום סיבה כשהיא מבקשת זאת.

3. שינויים בלוחות הזמנים

סימן נוסף שיכול להעיד על בגידה הן היעדרויות בלתי מוסברות מהבית, או אפילו מהעבודה, ושינוי שיגרת היום – הכל כדי לפנות זמן למאהבת. לפעמים, הגבר הבוגד יודיע בפתאומיות על שינוי בלוח הזמנים שלו, או שהוא ייצא מהבית ל"סידורים" לא מוסברים. בפעמים אחרות הוא יחזור הביתה בשעות לא סבירות, ולעתים אשתו תגלה במקרה שהוא נעדר באופן מפתיע במהלך יום העבודה.

2. שינויים בשיגרת הטיפוח

שיגרת טיפוח חדשה יכולה להעיד על כך שבן הזוג בוגד. כך שאם בן הזוג מתחיל לטפח את עצמו בהקפדה רבה יותר מבעבר, מקפיד על גילוח, מתלבש יפה, מתבשם וכדומה, יכול מאוד להיות שהוא עושה זאת כדי להרגיש טוב עם עצמו, אבל גם יכול מאוד להיות שזה למען המאהבת. אין יוצאים מן הכלל, ואפילו גברים שבוגדים באישתם עם עובדת מין או נערת ליווי מתבשמים ומתגנדרים לקראת הפגישות איתה.
לבסוף, גם סימנים כמו ריח של בושם חדש ולא מוכר שהגבר נושא עליו, סימני שפתון שמופיעים על הבגדים בכביסה, התנהגות מתוחה בבית, מענה עצבני לשאלות שגרתיות ושינויים קיצוניים במצבי הרוח של בן הזוג הם סימני אזהרה שמעידים על כך שייתכן שהוא בוגד.
 משמעותית ממה שהיה נהוג על ידה בעבר, דבר זה יכול להעלות (ובצדק) את החשד לבגידה.

1. תחושת בטן

לפני הכל, ועוד לפני שמדברים עם חברה טובה או עם ההורים, הצעד הראשון שמומלץ לעשות הוא להתקשר לחוקר פרטי ולקבל ייעוץ ראשוני, ללא תשלום, ולהבין ממנו כיצד להתמודד עם המצב. אחרי שיחה קצרה, החוקר הפרטי יוכל בדרך כלל להעריך האם אכן יש סיכוי שמדובר בבגידה וכדאי לחקור ולוודא זאת, ואף יוכל לייעץ כיצד לנהוג מאותו רגע ואילך, ומה אסור בשום פנים ואופן לעשות.

מאפיינים של גבר בוגד

שאלות נפוצות

בניגוד לאינטואיציה של נשים רבות, שאומרת שצריך לפתוח הכל מול בן הזוג ולצפות שיתוודה, ההמלצה שלנו היא לא לחשוף מולו את החשדות בשלב הראשון, ובשום פנים ואופן לא להתעמת איתו לפני שיש עדות ברורה לבגידה. אם תחשפו את החשדות והוא יכחיש, יהיה מאוד קשה למצוא אחר כך הוכחות שיאמתו אותן. אדם שיודע שחושדים בו לומד להסתיר טוב יותר את הסודות שלו. הגבר הבוגד יחזור לצאת מהבית לא מגולח, הוא ירכוש טלפון חדש ולא יספר עליו, או שהוא ייעזר בחבר שיחפה עליו. ואז, במקרים כאלה, מעקב כבר לא יהיה רלוונטי.

המעקב שהחוק מתיר למי שיש לו רישיון חוקר פרטי הוא מעקב בגידה פיסי אחרי ההתנהלות היומיומית של הגבר וניסיון לתעד את הבגידה, אם היא אכן קורית. החוקר הפרטי מתחקה אחרי כל צעד של הגבר, ומצלם ומתעד את כל סדר היום שלו, כולל כל המפגשים והמיקומים.

בהחלט לא. מעקב טלפוני או פריצה למייל הן עבירות פליליות, ואינן חלק מסל הכלים של החוקר הפרטי המבצע מעקב אחרי גבר בחשד שהוא בוגד. ואולי אפילו חשוב יותר לדעת, שאסור לאדם שאינו חוקר פרטי לבצע מעקב אחרי אדם אחר. ישנם חלקים שונים במעקב שנחשבים עבירה פלילית, וכל ראיה שתימצא במסגרתם תיפסל על ידי בית המשפט ואף תסכן את העוקב בענישה חמורה. רק אדם שעבר הכשרה וקיבל רשיון חוקר פרטי יידע כיצד להימנע מביצוע עבירות ולבצע מעקב לפי הוראות החוק, אך גם כזה שיספק

הצעת המחיר מחושבת לפי מספר שעות המעקב שחוקר פרטי לבגידות מעריך שיידרשו כדי לוודא שאכן התרחשה בגידה. מחירה של שעת מעקב נע בין 400 ל-600 שקל, ומספר השעות הכולל נקבע לפי אזור המעקב, השעות הדרושות (צהרים, לילה וכדומה) ומספר הימים.

אם החוקר מגלה שהגבר אכן בוגד, המזמינה של העבודה תקבל את תיק החקירה המלא עם כל המידע, התמונות ושאר ההוכחות. תיק המעקב שהחוקר מוסר הוא מפורט מאוד ויכול לשמש במקרה הצורך גם בבית המשפט. בשלב זה, ולפני שמתעמתים עם בן הזוג, מומלץ לפנות לייעוץ נוסף אצל עורך דין לענייני משפחה, או לבדוק אפשרויות שונות לטיפול זוגי.

לפני הכל, יש לוודא האם לבלש פרטי יש רישיון לניהול משרד חקירות. אם תשכרו משרד או חוקר ללא רישיון, לא רק שהעבודה עלולה להיות מרושלת ולא מקצועית, אלא שמדובר בעבירה פלילית של מזמין העבודה ושל המבצע כאחת, והחומר שנאסף בחקירה לא יוכל לשמש כראיה בבית המשפט.

שנם הבדלים משמעותיים בין משרד חקירות פרטי למשנהו ובין חוקר לחוקר. בהחלט לא מומלץ לשכור את החוקר עם הצעת המחיר הזולה ביותר, לפחות לא לפני שבדקתן שיש לו ידע וניסיון בסוג המעקב הדרוש וקיבלתן המלצות מלקוחות קודמות. אפשר ורצוי לבקש ממשרד החקירות המלצות כאלה ולראות תיקים לדוגמה שהמשרד טיפל בהם בעבר. וכמובן, חשוב לוודא שלחוקר יש רישיון בתוקף.
לסיכום, לא כל אחד יכול לבצע מעקב בגידות ולהיות חוקר ואת עבודת הבילוש כדאי להשאיר למקצוענים. מי שינסו לעשות אותה לבד כדי לחסוך כסף, עשויות לגרום לנזק כלכלי, פלילי ונפשי שהוא גדול הרבה יותר מהחיסכון הכספי.

אולי יעניין אותך גם

גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות

תהליך גילוי בגידות גילוי בגידות הוא תהליך מורכב שמתחיל בחשדות ומסתיים באמת. התהליך מצריך יכולת לאסוף מידע, לנתחו ולהגיע למסקנות מבוססות על הממצאים. מומחה לאיסוף

קרא עוד »
בגידה בעבודה

בגידה בעבודה

תוכן עניינים אחת מהתחושות הקשות ביותר היא תחושת הבגידה. המחשבה שאדם בו נתתם אמון ובחרתם לסמוך עליו ולתת לו את הלב שלכם בוגד בכם היא

קרא עוד »
סל הקניות שלך
//
סל הקניות שלך ריק.
0
//
דילוג לתוכן