חוקר פרטי

תוכן עניינים

חוקר פרטי מומלץ מטעם קוואנטין חקירות

אנו מספקים חוקר פרטי מקצועי עם ניסיון של שנים רבות בתחום ומתמחים בביצוע מעקבים בכל הסוגים ופועלים בכל רחבי הארץ. בין כוחותינו מספר חוקרים פרטיים למתן שירות דיסקרטי, מקצועי,איכותי ואמין.

קואנטין חקירות מתחייבת ושומרת על סודיות מוחלטת בין הלקוח למשרד, העבודות מתבצעות בדייקנות ורגישות, תוך שמירה על סודיות. בסוף הפעילות, יימסר ללקוח דו"ח מודפס עם צילומים ו-דיסק און קי – המכיל את חומרי החקירה לרבות סרטונים, תמונות וכמו כן את דו"ח החקירה.

  • עבודת המשרד נעשית רק ע"פ החוק ומשמשת לרוב כראייה קבילה בבית המשפט.
חוקר פרטי קואנטין

לשיחה עם חוקר פרטי 7\24 חייגו אליינו 073-7787484

מהם סוגי המעקב והחקירה שחוקר פרטי מבצע?

המיומנות העיקרית של חוקר פרטי היא חשיפת מידע לא גלוי או מידע שמישהו מנסה להסתיר.

מידע אישי ומשפחתי (כמו בגידה או הסתרת רכוש).

מידע עסקי וכלכלי (המאזן העסקי של עסק שמבקשים להיכנס איתו לשותפות).

מידע פלילי (בריונות רשת, ריגול תעשייתי, מעילה בכספים וכדומה).

חוקר פרטי לאיתור אנשים

חוקר פרטי לגירושין

חוקר פרטי סייבר

חוקר פרטי בגידות

חוקר פרטי למעקבים

חוקר פרטי כלכלי

חוקר פרטי האזנות סתר

חוקר פרטי למגזר הפרטי והעסקי

בקואנטין חקירות יש לנו צוות של חוקרים פרטיים מנוסים המתמחים בחקירות פרטיות ועסקיות כאחד. לחוקרים הפרטיים שלנו יש את הידע, הכישורים והמומחיות לטפל במגוון רחב של תיקים, החל מעניינים אישיים ועד חקירות ארגוניות מורכבות. הצוות שלנו כולל חוקרים מיוחדים המתמקדים בתחומים ספציפיים, כגון חקירות פרטיות וחקירות עסקיות, על מנת להבטיח שלקוחותינו יקבלו את השירותים האפקטיביים והיעילים ביותר שניתן. החוקרים הפרטיים שלנו מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, דיסקרטיות ויושרה, ומחויבים לספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר ולפתור את התעלומה.

חוקר פרטי בגידות

ניתן לפנות אל חוקר פרטי בגידות למשל, כאשר בן או בת הזוג מתנהגים באופן שונה מהרגיל. האם הצד השני מתלבש יפה יותר מהרגיל? האם הוא חוזר מהעבודה בשעות מאוחרות? האם הוא מבלה מול המחשב או הטלפון הנייד – במקום לשוחח אתכם? כאשר החשדות מתעוררים, ואתם חושבים שהפרטנר שלכם בוגד בכם, יש לפנות אל חוקר פרטי. צוות המומחים של קואנטין חקירות פרטיות ישמח לסייע לכם. משרד חקירות מוביל זה מלווה מגוון רחב של לקוחות, ומנהל סוגים שונים של חקירות. זאת ועוד, תוך שימוש בטכניקות פעולה מתקדמות ובציוד איכותי.

חוקר פרטי בגידות

כיצד מתבצע התהליך של חקירת בגידות בפועל בקואנטין חקירות?

  • שלב ראשון: יצירת קשר
    במסגרת הקשר הראשוני, הלקוח מתקשר ומתייעץ ישירות עם מנהל המשרד. במהלך שיחה זו, מנהל המשרד מבקש להבין את המצב הכללי והסיבות שהובילו את הלקוח ליצור קשר. לאחר שהמידע הכללי מובנה, מתוכנתת אסטרטגיה מותאמת אישית לחקירה, תוך כדי שמירה על דיסקרטיות מלאה.
  • שלב שני: תכנון החקירה
    לאחר שהלקוח החליט להמשיך בתהליך, מתבצעת איסוף מידע מעמיק יותר. נדרשים פרטים כמו מקום העבודה, פרטי הרכב, כתובות ומספרי טלפון. כל המידע הזה מסייע למקד את החקירה ולהפוך אותה ליעילה וממוקדת ככל האפשר.
  • שלב שלישי: ביצוע החקירה
    בשלב זה, מתחילה החקירה בפועל. צוות החקירות משתמש בניסיון הרב שלו ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לאסוף את המידע הנדרש. הלקוח מקבל עדכונים שוטפים במהלך החקירה, כולל תמונות וסרטונים.
  • שלב רביעי: סיכום החקירה ללקוח – לאחר סיום החקירה, מוגש דוח מקיף המכיל את כל המידע, התמונות וסרטוני הווידאו שנאספו במהלך החקירה. הדוח מספק תמונה מרוכזת ומסודרת של כל הממצאים. בנוסף, קואנטין חקירות מציעה גם המלצות לעורכי דין מתאימים, במידה והלקוח מעוניין להמשיך להליך משפטי.

כמה עולה חוקר פרטי בגידות?

העלות של שעת מעקב של חוקר פרטי בגידות נעים בין 350 ל-700 שקל. עלותו הכוללת של המעקב כולו תלויה במקום ביצוע המעקב, גודל הצוות הדרוש, השעות ביום בהן המעקב מתבצע, רמת התחכום והציוד הנדרשים למעקב וסך השעות שיש לבצע אותו עד לאיסוף של ראיות מוצקות.

קואנטין חקירות מלווה את הלקוחות שלה בכל שלב של התהליך, מהשיחה הראשונית ועד לסיום החקירה, צרו קשר עם חוקר פרטי המתמחה בחשיפת בגידות 24\7 073-7787484

חוקר פרטי גירושין

במקרים של גירושין, חוקר פרטי יכול לשחק תפקיד מרכזי. הוא אוסף מידע שיכול להוכיח התנהגות בלתי הוגנת, נאותה או אפילו בוגדת של אחד הבני זוג. המידע שהוא מספק יכול להשפיע על ההחלטה של בית המשפט בנוגע לחלוקת הנכסים, זכויות ההורות ועוד. מה שיכול להיות חיוני במיוחד במקרים שבהם האמת אינה ברורה או שיש ספק בנוגע להתנהגות של אחד הבני זוג.

חוקר גירושין משחק תפקיד חשוב באיסוף מידע שיכול להשפיע על תוצאת הגירושין. עם זאת, חשוב לזכור שהם מחויבים להתנהל באופן מוסרי ולכבוד את החוקים המקומיים. המקצוע מצריך מיומנויות מיוחדות, והמידע שהם מספקים יכול להיות חיוני להחלטות של בית המשפט.

חקירות גירושין

זקוקים לשיחה עם חוקר פרטי המתמחה בגירושין? חייגו אלינו 073-7787484

חוקר פרטי סייבר

חוקר סייבר הוא חוקר פרטי העוסק בחקירה של עבירות והפרות אמון המבוצעות באמצעות כלים דיגיטליים שונים. מטרתה של חקירת סייבר היא לנתח נתונים, לשחזר מידע ולזהות פרצות ועבירות דיגיטליות שונות. לכן, חוקר פרטי סייבר הוא חוקר המתמחה במחשוב, בקיא במגוון של מערכות הפעלה, תוכנות ואופנים שונים לשמירת קבצים ולשחזורם, והמכיר לעומק רשתות תקשורת, אמצעי פריצה והגנה ומכשירים שונים המאפשרים את ביצוע העבירות.

חוקר סייבר פרטי

באילו מקרים עסקים וחברות יכולים להעזר בשירותיו של חוקר פרטי סייבר?

עסקים וחברות רבים, קטנים וגדולים כאחת, חשופים לפגיעות סייבר ולשימוש לרעה במידע הדיגיטלי שלהן, של לקוחותיהם ושל הספקים עמם הם עובדים. הגורמים שעשויים להוות סיכון יכולים להיות פנימיים או חיצוניים. הגורמים החיצוניים עשויים לחדור לתוך המערכות של החברה לצורך איסוף מידע וסודות מסחריים, איתור מידע על לקוחות, וגניבת כספים או פרטים של עובדים בחברה. הגורמים הפנימיים, כלומר עובדים מתוך החברה, עלולים לנסות להשתמש לרעה בגישה שלהם למערכת לטובת מעילה בכספים, סחר בסודות מסחריים או סחר בפרטי הלקוחות של העסק.

כמה עולה חוקר סייבר פרטי?

עלות חקירת סייבר מתחילה ב2000 ש"ח בערך, ויכולה להגיע עד לעשרות אלפי שקלים, תלוי בצרכי הלקוח ובסוג הפעילויות הנדרשות. למשל, סוג המידע שהחוקר צריך לחשוף או לשחזר ובשירותים הנלווים שנדרשים בכל תיק חקירה, כמו גם בסוג השירות המבוקש – סייבר, מודיעין, אבטחת מידע וכדומה.

זקוקים לשיחה עם חוקר סייבר פרטי? חייגו אלינו 073-7787484

שאלות נפוצות:

בגידות וגירושין

החשד על בגידה בין בני הזוג עשוי לרדוף כל שעות היממה, ולפגוע ביחסים ביניכם ובתפקוד היומיומי שלכם. קשה מאוד להציף זאת מול בן הזוג ולחוש בטוחים שתשובותיו כנות. חשוב מכך, עימות בין בני הזוג עשוי להגביר את המאמצים להסתיר את בגידתו, ולהותיר אתכם בתחושת אי ודאות נמשכת. חוקר פרטי בגידות, לעומת זאת, יסייע לכם להגיע לחקר האמת שלה אתם זקוקים, לבדוק האם יש ממש בחשדות שלכם, ולאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת כיצד להתמודד עם הבגידה – להתעמת עם בן הזוג, להגיש תביעת גירושין, להציע ייעוץ נישואין, וכדומה.

כאשר עולה אצלכם החשד שהילדים נפגעים באופן כלשהו אצל ההורה האחר – בין אם ישירות על ידי ההורה, ובין אם על ידי מישהו בסביבתו, מומלץ מאוד להסתייע בשירותיו של חוקר פרטי על מנת לגלות זאת. מאחר ומדובר בעניין משפטי, לעתים אף פלילי, חוקר פרטי גירושין לא רק יגיע לחקר האמת ויספק עדויות תומכות, הוא גם יידע לעשות זאת בדרכים שלא ייפסלו על ידי בית המשפט כלא חוקיות.

שאלות הקשורות לחוקר פרטי כלכלי

ישנו מגוון גדול של חקירות פרטיות המתמקדות בחשיפה וגילוי של מידע כלכלי, אך המטרה של כולן דומה – לחשוף מידע כלכלי על אדם או עסק ולספק את תמונת המצב הכלכלית המלאה שלו.

חקירה כלכלית וחשיפת מידע כלכלי מתבצעים על ידי חוקר פרטי כלכלי ויכולים לסייע לחברה החושדת שמי מעובדיה מבצע מעילה בכספים, או לבעל עסק החושד שהשותף שלו מסתיר ממנו מידע פיננסי, אך גם למי שמצוי בהליכי גירושין ומבקש לחשוף בעלות על כספים או נכסים שבן או בת הזוג מנסים להסתיר.

בדיקות כלכליות, שנועדו לספק תמונה מלאה של המצב העסקי, יכולות לסייע לחברה גדולה להבין את מצבה הפנימי, לאור סתירות שעולות מהדוחות הרשמיים, או לבדוק לעומק את מצבם של עסקים אחרים, עמם היא מעוניינת לקיים קשרים מסחריים, ולהעריך כך את הסיכונים של שיתוף הפעולה. בכל אלה יכול לסייע חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות.

הסכם גירושין הוא בסופו של דבר חוזה עסקי כלכלי, ולא אחת עולה הצורך לפתוח את הסכם חלוקת הרכוש מחדש. לעתים הדבר דרוש משום שעולה חשד שבן הזוג הסתיר מידע על כסף או נכסים בהליך הגירושין ואז חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות בגירושין יכול לספק עדויות שיאששו חשדות אלה. במקרים אחרים, בן הזוג שהוטל עליו לשלם מזונות מבקש להפחית אותם בשל שינוי נסיבות מהותי במצבו הכלכלי, וחקירה כלכלית תסייע להורה השני לבדוק שההורה הראשון אינו מציג מצג שווא רק כדי להתחמק מתשלום.

שאלות מהתחום העסקי

חוקר פרטי כלכלי יידע כיצד לבצע עבורכם איסוף מידע עסקי הדרוש לכם על זהותם של המתחרים, הקשרים העסקיים שהם מקיימים, שיטות השיווק שלהם, תכניות הפיתוח וכל מידע אחר שייתן לכם יתרון תחרותי על פניהם. וכל זאת, בשיטות חוקיות, שלא יסכנו אתכם בחשד לריגול עסקי אסור ולא חוקי.

אכן. עסקים רבים שוכרים כיום את שירותיו של חוקר פרטי בעת גיוס עובדים חדשים, בעיקר למשרות אמון או משרות הדורשות שמירה על סודיות. החוקר הפרטי מסייע בצמצום סיכונים על ידי בדיקות רקע של המועמדים למשרה, וחשיפה מבעוד מועד של בעיות אפשריות בהעסקתם. למשל, בדיקה של הרישום הפלילי של המועמד, בדיקה של תיקי הוצאה לפועל שעומדים נגדו, תוצאות של מבחני אמינות, רקע תעסוקתי קודם וכדומה.

שאלות הקשורות לחוקר פרטי סייבר

חוקר פרטי סייבר המתמחה בחקירות סייבר עוסק באיתור המקור לאיומים הנעשים בצורה אנונימית באמצעות האינטרנט, כמו גם בזיהוי ואיתור של פורצים אינטרנטיים (האקרים), מפיצי וירוסים, פדופילים שמנסים לפתות ילדים, וגורמים מזיקים אחרים העושים שימוש לרעה באנונימיות שמעניקה הרשת.

חוקר פרטי מתחום הסייבר יסייע באיתור מקור האיומים בעזרת מעקב אחר מסלולי זרימת המידע במרחב המקוון. לרב, הגורם המאיים מסתתר מאחורי זהות בדויה ונדרש איסוף ראיות מקצועי, הן כדי לחשוף את זהותו האמתית והן כדי לוודא שהדבר אינו נעשה בצורה לא חוקית, שלא תאפשר להוביל את המקרה לחקירה משטרתית ולהרשעתו.

האם חוקר פרטי זה חוקי?

כן, חוקרים פרטיים הם חוקיים בישראל, בתנאי שקיבלו את הרישיון והאישורים הנדרשים ממשרד המשפטים לפעול כחוק ופועלים במסגרת "חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, תשל"ב 1972". אי קבלת רישיון או פעולה מחוץ לגבולות החוקים המפורטים בחוק עלולים לגרום להשלכות משפטיות. עבודת החוקרים הפרטיים היא חוקית, בתנאי שקיבלו את הרישיונות והאישורים הנדרשים ממשרד המשפטים בכדי לפעול במסגרת החוקים.

חוקים אלו חשובים לשמירה על יושר ואמינות החוקרים. חוקרים פרטיים מחוייבים לעמוד בדרישות של משרד המשפטים, לרבות השלמת קורס חוקרים, הם צריכים להיות בעלי רקע ייחודי. חוקרים פרטיים בארץ מחוייבים בנוסף לציית לחוקי הפרטיות שמטרתם להגן על פרטיות האזרחים והגבלות מסויימות בכדי להבטיח שלא תהיה פגיעה בפרטיות של האנשים. אי קבלת רישיון או יישום פעולה כלשהיא מחוץ למגבלות החוקיות המפורטות ברישיון עלולות לגרום להשלכות משפטיות. לכן, ישנה חשיבות גבוהה שלכל חוקר פרטי שתזמינו יש את הרישיון וההסמכה הדרושים לביצוע החקירות והמעקבים כחוק.

האם חוקר פרטי זה חוקי

מהו רישיון חוקר פרטי?

כאשר בוחרים חוקר פרטי חשוב מאוד לבדוק האם קיים לו רישיון חוקר בתוקף. רישיון חוקר פרטי נחוץ מכיוון שרישיון זה הוא הוכחה לכך שהחוקר עבר את ההכשרה הדרושה בכדי לעסוק במקצוע, שהוא בעל הכישורים הנחוצים ושהוא עמד בסטנדרט והחוקים הנדרשים מהמדינה.

מהי משמעות הרישיון?

כאשר חוקר מחזיק ברישיון בתוקף, משמעות הדבר שחוקר זה קיבל אישור מהמדינה לפעול כחוקר, והוא עמד בתנאים הנדרשים למקצוע כמו השכלה והאימון הנחוץ. כמו כן, חוקר בעל רישיון פועל בכפוף לחוקים ולתקנות המסדירים את המקצוע, מה שמעניק ללקוחותיו את הביטחון לדעת שהחקירה תתנהל בצורה אתית ובגבולות החוק.

לחוקר פרטי בעל רישיון, תהיה גישה למשאבים ולכלי חקירה שאולי לא יהיו זמינים לחוקרים חסרי רישיון, כגון – גישה למאגרי מידע מוגבלי גישה, ציוד ואפיקים מיוחדים, מה שיכול להגדיל עד מאוד את הסיכויים לקבלת מידע מדויק ורלוונטי יותר לחקירה.

חוקרים הפועלים ללא רישיון עשויים להתנהל באופן בלתי חוקי בחקירה ועלולים לסכן את לקוחותיהם בהשלכות משפטיות. לכן, לפני שאתם בוחרים לקחת חוקר פרטי אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבצע בדיקה האם החוקר הוא בעל רישיון.

חוקר פרטי קואנטין

חוקר פרטי מחיר- מהם השיקולים בקביעת המחיר?

מחיר שעת מעקב ומחירון חוקר פרטי בדרך כלל תלוי ונקבע על פי סוג המידע שהוא נדרש לגלות, האמצעים שעליו לנקוט בכדי לחשוף את המידע, האמצעים הטכנולוגיים שעליו לשלב לצורך החקירה, משך הזמן הנדרש לחקירה ורמת הניסיון והמקצועיות של החוקר עצמו.

חוקר פרטי מחירון

כמה עולה חוקר פרטי בכלל? מה המחיר של חוקר פרטי? האם מחיר החוקר הפרטי מחושב לפי שעה או שהוא גלובלי? כמה עולה חוקר פרטי בגידות? ומה לגבי המחיר של חוקר פרטי סייבר? כל זאת ועוד נקודות הקשורות למחיר נסביר כאן.

מחיר חקירה של חוקר פרטי תלוי בסופו של דבר במספר גורמים: אופי המידע שהחוקר מתבקש לחשוף, האמצעים שעליו להפעיל וכמות הזמן הנדרשת על מנת להגיע לחקר האמת. עם זאת, ניתן גם לאמר שהעלות הממוצעת של תיק חקירה – כלומר, הזמן והאמצעים הנדרשים בדרך כלל לגילוי המידע המבוקש – עומדת במרבית המקרים על כ-7,000 שקל, לא כולל מע״מ.

מחירה של שעת מעקב של חוקר פרטי

התשובה לשאלה כמה עולה חוקר פרטי לשעה תלויה במורכבות החקירה. עקרונית, מחיר שעת מעקב של חוקר פרטי נעה בין 350 ל-700 שקלים, לא כולל מע״מ. על כך יש להוסיף את עלות הנסיעות, שנעה בין 2 ל-5 שקלים לקילומטר. עלותן של שעת המעקב והנסיעות תלויות, כאמור, ברמת המורכבות של החקירה – כלומר, בקשיים אובייקטיביים כמו המיקום בו המעקב מתבצע וסוג הציוד הנדרש; כמו גם בקשיים הקשורים באדם הנחקר. לדוגמה, במקרה של נחקר שער לאפשרות שעוקבים אחריו, נדרשת רמת הסוואה גבוהה יותר למעקב וייתכן שיידרש גם יותר זמן כדי לחשוף את העדויות המרשיעות.

שעת מעקב

350-700 ש"ח + עלות נסיעות + פרמטרים נוספים לא כולל מע"מ

מחיר חקירה גלובלי (בדרך כלל 20 שעות נעקב)

מחיר גלובלי הנקבע על פי סוג החקירה

כמה שעות מעקב נדרשות לעבודה של חוקר פרטי?

על פי חוק, הזמן המינימלי לפעילות מעקב עומד על 4 שעות, ואמנם, ישנם מעקבים הדורשים כמות קטנה של שעות לצורך איסוף המידע הדרוש. עם זאת, מרבית המעקבים דורשים יותר שעות, כך שכמות השעות הממוצעת עומדת על טווח של עד 20 שעות, המתפרסות על פני 2-4 ימי מעקב. ישנם גם מעקבים ממושכים יותר, הנמשכים שבועיים ואפילו שלושה.

חוקר פרטי במחיר גלובלי

בוודאי. למעשה, משרד החקירות קוואנטין חקירות עובד בשיטה של 20 שעות מעקב, בעלות גלובלית. את השעות הללו אנו פורסים על פני מספר ימים, בהתאם ללוח הזמנים של האדם אחריו עוקבים.

אזורי השירות שלנו

משרד קוואנטין חקירות מספק שירותי חקירה ומעקב מכל הסוגים בכל אזורי הארץ –  וכך תוכלו לקבל אצלנו שירות מלא המותאם לצרכים שלכם, כולל מעקבים פיזיים בכל מקום שיידרש בכל רחבי הארץ.

מחפשים חוקר פרטי מומלץ? חייגו אלינו

073-7787484